Gropen

Hejsan. Idag har jag städat mitt rum. Snacka om jobbigt. Sen gick jag till centrum med mamma och Sam för jag hade inga ballerina skor. Jag köpte ballerina skor, en prickig vitröd tröja och hål i öronen. Kan lägga in bild imorgon. Orkar inte just nu. Jag träffade Natalija när jag skulle göra hål i öronen. Sen gick vi hem till mej och Natalaija hjälpte mej att städa. Vi träffade Bermal och Joel i gropen lite senare. Vi hann tyvärr inte göra det som vi planerat. Sen var vi tvugna att gå hem. Jag vet, ganska tråkig dag. Men typ inga läser så skit i. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Joel

HAHHAHAHA (:

2009-04-06 @ 21:00:06
URL: http://blueperry.blogg.se/
Postat av: Klara

Fin Blogg!

2009-04-07 @ 13:59:55
URL: http://klarabjurek.blogg.se/
Postat av: nachos

ja det var ju faktiskt lite kul att vi träffade varandra i centrum<3

2009-04-08 @ 09:54:20
Postat av: nachos

trevligt trevligt

2009-04-08 @ 09:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback