Har ingen dator

Hejhej! Nu vill jag bara säga att jag inte kommer kunna vara lika aktiv som förr. Min farfar är på sjukan och han fråga om han fick låna min dator. Jag kan ju inte direkt säga nej. Så jag får tillbaka den på måndag om inte tidigare. Men detta är ändå mitt femte inlägg idag.

Juste, jag grillade med min systers basketlag. Jag åt som en gris. Sen så gick vi till sjukhuset och jag såg att farfar rökte. Men det var hans näst sista cigarett. Och han vill inte ha mer. Men pappa fråga om han skulle köpa. Så jag tycker att pappa är lite konstig. Nu måste jag verkligen läsa andra bloggar. Ingen bild nu, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Camilla

varsågod! :)

2009-06-03 @ 20:54:01
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback