Taskig men lång uppdatering

Hej bloggen, jag har typ inte vart en bra bloggare på senaste tiden. Dvs igår och idag :P Men nu ska jag berätta om HELA min dag.

Först så vaknade jag 06.28 (Haha?) Sen så tittade jag lite på Just Shoot Me. Mamma ropade och sa att det var frukost. Åt en Philadelphia macka och sen fick det bli sängen och teve. Jag fixade mej runt 20 över 7. Sen så kom B&J strax innan åtta. De bombade lite parfym sen gick vi till skolan. Första lektionen satt jag vid datorn och skrev en berättelse sen så var det rast. Vi satt typ bara inne på rasten. Nästa lektion var det matte, berättelse vid datorn, musik osv. Efter så gick vi till kiosken sen hem till mej. Vi satt lite och åt mellis. Sen så ville vi ha böcker så vi gick till bibblan. Bermal fick typ fett skäll av en gammal tant för att hon satte sig på en stol haha? Sen så typ sprang jag och Joel in till några bokhyllor och dog av garv. Jag gick ifrån Joel så att jag inte skulle skratta så mycket. Sen hittade jag inte B&J, men sen såg jag dom skratta. Och vi gick upp nånstans och skratta men då sa hon att hon skulle skicka ut oss om vi inte va tysta. Vi lånade snabbt böcker och skratta skit mycket. Nånstans runt fem så ringde Joel och sa att vi hade dans. Sen skjutsade pappa mig. Sen läste jag lite och nu bloggar jag.


Kommentarer
Postat av: natalija

men vilken trevlig dag du har haft <3

2009-05-14 @ 21:01:31
URL: http://natalijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback