Bajsa snett på USB

Hej bloggen. Sämst uppdatering idag. Berättar om allt som hänt idag:

Först gick jag till skolan med Joel. Vi skulle egentligen titta på i Taket lyser stjärnorna, men nån hade inte med den. Då blev det val mellan Spiderwick eller Habib- filmen. Alla rösta på Spiderwick, men det är en bebisfilm tycker jag. Fett oäkta den var. Men vi fick iallfal en cola burk, två små chipspåsar, en stor kaka, en Delicato boll, en påse popcorn och en godispåse. Det var rätt så kul. Men jag åt inte upp allt. Sen så var det spökboll på gympan. Efter det så lekte vi en lek (?), haha. Då kom TuvaLisa och alla gick till henne. Vi slutade runt ett.

Sen så gick vi till stan & shoppade. Jag köpte gladiotor skor på DinSko och ett hår/hippieband på Monki. Sen så åkte vi till Kisra. Vi var mest i HM. Jag köpte HelloKitty trosor och ett till hår/hippieband. Vi åkte hem runt nio. Sen så sprang jag som en dvärg och så såg jag att Johanna satt på parkeringen. Skitläskigt. Men nu ska jag äta glass/fruktsallad och låta J&J blogga. Puss!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej! Är du typ aldrig inne på msn eller?

Har också tänkt köpa ett sånt där hippiband men ty cker du att jags ka ha en som passar håret e3ller en i guld eller nåt?

2009-06-06 @ 14:12:44
URL: http://izabellllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback