Dålig uppdatering

Hejsan bloggen. Vet att jag uppdaterat sämst, men jag har faktist vart hos Natalija. Jag ligger iallafall inte hemma och gör inget så bloggar jag inte. Här kommer allt jag gjort:

Jag, Natalija och Jelena åkte till Natalija. Först fyllde vi ballonger med vatten. Sån jag, Natalija, Nikola, Jelena och Lijam hade vattenkrig. Sen gick vi in och satt vid datorn. Efter det så spelade jag, N&J sims3. Men vi orkade inte längre så vi gick till Nikolas rum och titta på en konstig film. Den hette Wrong Turn 2. Sen titta vi på Härmed förklarar jag Chuk & Larry. Jelena och Nikola hade somnat så vi väckte dom.

Dagen efter vaknade vi sent. Kvart över tio. Vi spela Sims 3 och sola på tomten. Sen titta vi på Timon & Pumba och åt Cashewnötter. Orkar inte blogga mer eftersom jag ska fixa en sak på bloggen.

(Kan inte ladda upp bilder)

Kommentarer
Postat av: sia

Tack så jättemycket =)

2009-06-22 @ 18:56:43
URL: http://siaan.blogg.se/
Postat av: angelica

ha en trevlig kväll:)

kram

2009-06-22 @ 19:02:48
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Natasha

*Hej, gå in på min blogg och berätta vad det pinsammaste du gjort är, den historia som jag faller mest för, vinner och får då en länkning, och får då mycket mer besökare från mina 800 söta läsare<3*

2009-06-22 @ 19:18:45
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej, ja visst kan jag göra det:) MAila bilder, text, vilken färg/färger du vill ha, även önskemål om hur du vill att den ska se ut:)



[email protected]

2009-06-22 @ 22:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback