Fan oxå

Hej bloggen säger en glad Milica. Jag har vart med N hela dagen, vet ej när vi vakna. Men tidigt bar det. Vi åt frukost och panta två stora påsar med pant. Vi fick ungefär 167 kr, så vi köpte en god dricka. Men jag vet inte vad den heter. Vi lekte oxå lite på lekplatsen nära centrum. Och vi var hemma runt  nio. Så vi tänkte rasta hundarna och vi bakade sockerkaka. Sen kom Natalijas pappa från jobbet. Och vi åkte till Natalijas fasters jobb, vi åt där. Efter det åkte vi hem och gjorde pärlamband. Men jag var tvungen att gå till farmor och farfar.

Nu sitter jag iallafall i farfars rum,snart är tvn min. Ska oxå försöka svara på alla kommentarer. När jag kommer hem får vi hoppas på att jag laddar upp bilder. Men pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack :)

2009-06-11 @ 18:21:28
URL: http://joffifee.blogg.se/
Postat av: andrea

synd för mig då.. Haha pratar om dig själv i tredje person :)

2009-06-11 @ 19:01:20
URL: http://andreans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback