Förlåt

Hejsan bloggen. Jag har varken haft tid elller lust att blogga igår och imorse så jag slänger in ett inlägg nu. Ja, nyss så försökte jag att stoppa upp några bilder från igår när jag grillade i Jordbro (med mamma, pappa, syster och Natalija) men allt sära upp sej. Hatar ibland min dator. Men jaja. Igår som sagt grillade jag i Jordbro sen när jag kom hem så rensade ja mina örhängen. Och jag har inte särskilt många kvar. Köp nån? Men iallafall idag så kom jag lite försent till skolan eftersom jag gick till ICA först. På slöjden sydde jag ett katt gosedjur, tänkte lägga upp en bild men som sagt så blev allt fucked upp. Ja det var det. Men nu ska jag dammsuga.

Kommentarer
Postat av: natalija

hahah, jordbro jordbro jordbro

2009-04-28 @ 18:44:02
URL: http://natalijas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Var med och rösta på de två finalisterna på Månadens blogg!

2009-04-28 @ 18:48:16
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback