Idagens

Hejhej min kära blogg. Och alla läsare såklart. Nu sitter jag i sängen och tänkte sitta vid datorn en liten stund. Så idag var det en hyfsat bra dag i skolan och jag var mest inne. Bermal var sjuk vilket var väldigt synd, krya på dej om du läser det här. Jag och Joel gick till Sibylla och delade på en Kebab tallrik. Väldigt gott, sen skulle jag till dansen så jag var tvungen att gå hem och städa lite. Om det direkt blev städat vet jag inte. Hatar att städa. Men kvällens planer är nog Greys Anatomy, vindruvor och kanske bloggning om jag hinner. Eller går inte Hells Kitchen ikväll oxå?  Tror det, om det gör det så ska jag iallafall titta om jag inte blir trött och somnar. Pusshej!<3


Kommentarer
Postat av: Huzir

Jo hehe (;

2009-04-23 @ 22:45:24
URL: http://blattebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback