Min&Pappas tjockisdag

Hej alla söta :) Sitter nu här och dricker min Fanta. Sorry att jag inte bloggat dom senaste timmarna, har ej haft tid. Det här är allt vi gjorde.

Istället för någon fika åkte vi till Vega Baren. Jag tog en kebab tallrik, den var himla stor. Palla inte allt. Efter den var jag säker att jag inte skulle äta något efter det. Vi åkte hem och tittade på Quantom of Solace 007 sen skulle vi slänga sopor. Då blev jag och papi godis sugna. Så åkte vi till någon affär, Maxi tror jag. Jag köpte Fanta och plopp. And now I'm home. Mamma och syster var i stan idag, dom kommer hem med shorts och två överraskingar till mej. Jippie!


Kommentarer
Postat av: Emma

tack :D . vilken jävla fin blogg du hade :o :) ha de bra:*

2009-06-29 @ 20:33:39
URL: http://emmalehrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback