Svar på frågestund

Är du mobbad eller mobbare?
-Någonstans mellan hoppas jag.

Vad är din favoritfärg?
-Rosa, vit, svart & lila. Sen brukar det vara olika.

Vilka bloggar brukar du läsa?
-Mina kompisars, min systers, Paow, Dessie, Kissie, Gaybloggen och dom som kommenterar min blogg.

Hur länge har du bloggat?
-Sen April någongång. Hade oxå en blogg 2008 eller 2007.

Varför började du blogga?
-Gillar att skriva av mej, oxå svårt att motstå när många nära en gör det.

Brukar du läsa andra bloggar?
-Ja, läs ovanför vilka jag läser.


Vad måste du ha med dig vart du än går?
-Mobil. Eller den klarar jag mej utan på stranden men annars.

Skulle du kunna göra vad som helst för pengar?
-Haha, nej :D

Har du strulat någon gång?
-Nej.

Nämn en sak du skulle ta med dig till en öde ö.
-Bara en? Svårt, måste vara en kompis eller båt.


Vad har du för mål med bloggen?
-Har inget speciellt. Men skulle vara roligt att bli en känd bloggerska.


Om du fick välja en känd persons garderob, vem skulle det vara?
-Nicole Richie, eller kanske Paris Hilton. Hon har fina kläder och verkar ha hur mycket som helst.


Hur lång är du?
-143,5. Om jag inte växt.


Hur gammal är du?
-11 år.


Vad tkr du om min blogg ( http://bellyy.blogg.se )?
-Läser inte den, men designen var fin.


Hur skulle du beskriva mig som person?/Erica
-Tråkig och irriterande. Haha skoja, en människa som gillar att dansa på bryggor.


Syskon?
-Ja en syster.


Djur?
-En katt.


Hur många besökare per dag har du?
-När jag är aktiv brukar det vara 120. Annars runt 50.


Vad är en intressant blogg för dig?
-Hmm, kanske någon som lägger in många bilder och dagens outfit. Som inte skriver 50 rader ord.


Skulle du vilja bli en jättestor bloggare?
-Why not?


Vad vill du bli när du blir stor?
-Svårt, har rätt så många saker. Skådespelerska, sångerska, modell, dansare eller fotograf.


Röker du?
-Nej.


Varför bloggar du?
-Du får nog samma svar som varför jag bröja blogga. Det är svårt att undvika.


Vad är syftet med din blogg?
-Hur menar du? Syftet för mej att blogga. Har nog inget speciellt. Får ångest om jag inte gör det.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Brukar också få ångest om jag inte har skrivit i min blogg, jag får liksom dåligt samvete (:

Men men, fin blogg och jag skulle vilja fråga en sak om det var ok liksom? :) Hur får du så många prenumeranter och besökare? :O

2009-07-06 @ 20:27:36
URL: http://hannare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback