Midsommaren

Hejhej bloggen. Kom hem för någon halvtimme sen. Kan tyvär itne ladda upp bilder just nu eftersom det funkar inte :( Men berätta lite kort kan jag göra:

Vi åkte nångång vid tio eller senare. Kom till Farsta halv 12. Vi var där och solade, var jättevarmt först. Men sen börja det regna. Och så fortsatte det hela dagen. Vi dansade runt midsommarstången en stund. Men SÄMST låtar. Dom sjöng typ: snuskgrisar är vi alla. Haha, men vi gick. Så åt vi. Jag åt Philadephia rullar och tacos. Plus massor med godis&ostbollar. Sen sprang jag runt barfota i regnet. Hade tråkigt. Men feter det frös jag så jag tog pappas kofta som täcke och försökte sova.

Efter så gick vi till våra grannar och åt godis. Tittade på fotboll och pratade. Vi var tvugna att gå efter 2 eller 3 timmar. Men nu ska jag och syster grilla Marshmallows och titta på Shawn the man klipp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inga bilder på dig:S?

2009-06-21 @ 12:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback