Eskilstuna

Godmorgon bloggen. Imorse väckte mamma mej jättetidigt så att jag skulle städa rummet och packa klart. För idag så ska jag åka på Billys Basket Cup. Jag ska inte spela men min syster ska. Det kommer att bli kul. Förutom att jag kommer sakna alla mina kompisar. Speciellt Natalija eftersom jag inte sett henne på enn vecka. Tummen ner för det. Igår på Valborg så var jag med Danni och Jelena i stan. Vi tittade på 17 again. Skriver mer på måndag eller  sändag när jag hinner. Lägger oxå upp en massa bilder då. Jag kommer hem sent på Söndags kväll. Aja, iallafall så kanske jag bloggar från hotellet om det finns datorer där. Kanske kommer upp nån bild om det går. Men pusshej.

Alla får smsa och ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback